2012. december 17., hétfő

Babatali

Eljött ez a nap is. :)
Zalánhoz kisvendégek érkeztek. Nagyon vártam már. Úgy alakult,hogy 3 kismamatársam jött 3 hasonlókorú babájával. Nagyon szórakoztató volt látni,hogy mennyire hasonló érdeklődésűek a kismanók.

Olyan boldog voltam,hogy vannak még ilyen kedves emberek, akik meghívásra készek eljönni hozzánk a világvégére.:)
Kellemes pár órát töltöttünk el együtt, csacsogással egybekötve.

És hogy micsoda meglepetésben volt részem! :) Mnitól kaptam Kaposvárról a kedvenc cukrászdámból KAKAÓHABOST!  Bizony bizonby, de még mennyit? Érkezéskor egy nagyobb tortásdobozt nyomott a kezembe. Öröm volt a szemnek,amikor belekukkantottam. Asszem nem meglepő,hogy 3 nap alatt elkopasztottam. Persze az anyukák is kaptak,de számomra érdekes módon egynél többet nem tudtak enni egyszerre.

Sok fotó készült, videó is a babákról. Bizony egy kisebb baleset sem maradhatott el. Történt ugyanis,hogy annyira nekiálltunk fotózni,amikor a babák egybegyűltek, hogy nem vettük észre,ahogy Zalán babrálta a fregolit,és bizony rájuk dőlt. Akkor volt ám sírás a babák részéről,de szerencsére nem történt komoly baj. Utólag jót nevettünk az anyukákkal,hogy akkora fotózkodásba voltunk,hogy mi is meglepődtünk. Én éppen videóztam, visszanézve a videót azonnal eldobtam a felvevőt,de persze a sötét kép mellett hangot is vett fel.
Azt hiszem,talán a Youtube-on látni ilyen videókat.

Így hát a találkozó mindenképpen emlékezetesre sikeredett.

Ez az 1 nap Zalán életében nagyon befolyásoló volt,mert aztán 1 héten át napi 2-3 órákat aludt,valamint átaludta az éjszakákat.
Aztán persze visszaállt az eredeti alváshiány - nálam is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése