2013. február 9., szombat

Chili és méz, avagy mézes chilis csirke egyszerűen






Az utóbbi időben nagyon rákaptam a chilire. Így jött a következő receptötlet is.
Mézes chilis csirke paradicsomszószban.
Tulajdonképpen  100 %-os paradicsomlevet használtam fel hozzá. kb. 3 dl kell 1 kg combhoz (lehet szárny is vagy mell). A paradicsomlébe tettem 2-3 evőkanál mézet, sóztam,borsoztam ízlés szerint,és 2-3 teáskanál tört chilit tettem bele, valamint 1 evőkanál olajat. Tulajdonképpen ízlés szerint mehetnek bele az ízesítők,érdemes kóstolgatni,hogy jól eltaláld az arányokat.
Ha elkészült a pác,akkor leöntöd vele a már előre sózott és borsozott húsokat,és lefedve beteszed a sütőbe kb fél órára 200 fokon, majd újabb fél órára mehet be,immár fedés nélkül.

Mennyei, fenséges, nem találok rá szavakat. :)
Azt olvastam,hogy a szerelmeseknek érdemes ilyet fogyasztani,mert vágyfokozó hatása garantált.
Nosza rajta, próbáld ki! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése