2013. február 17., vasárnap

Horgolni tanulunk



A hét elején találtam egy oldalt, ahol abszolút kezdőknek szóló videók vannak azoknak,akik horgolni tanulnának illetve a gyerekeiket tanítanák. Én eddig nem fogtam a kezemben horgolótűt,de a videók alapján pikkpakk elsajátítottam az alapokat, és mivel többre nincs időm, egy hajpántot készítek épp Kamillának,ami tényleg nem túl nagy ördöngősség.

Kattints(click) ide a videókért. Az oldal angol nyelvű,de a videó a nyelvet nem beszélők számára is beszédes. Igazából 5 videó van, 5 "lecke" a különböző pálcák (magyarul azt hiszem így hívják őket) megtanulásához.
Remélem, hogy másoknak is tud örömet okozni.

Valamelyik nap Kamillának is megmutattam, és a kezdő láncszemeket már ő is szorgosan gyakorolta. :)

Kellemes időtöltést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése