2013. február 13., szerda

Serpenyőben sült kacsamell

Kacsahúst készíteni nem,de anni annál inkább szeretek.A készítés a férjem foglalatossága volt -eddig. Tegnap rátaláltam az igazi receptre, és meg is csináltam,mert volt itthon kacsamell.
A receptet a femina honlapján találtam, le is írom ide,mert nagyon jól sikerült és tényleg egyszerű.

Miután a kacsamellet megmostam és a bőrét keresztezve bevagdostam, sóztam és borsoztam. A serpenyőben vajon sütöm közepes lángon,először a bőrével lefelé, én lefedtem. Már az elején beletettem a 2 gerezd fokhagymát és ízlés szerint a rozmaringot. Fordítottam a melleket,amikor már pirultak, többször is megfordítottam őket. kb fél óra alatt készre sültek.
Jól sikerült, mert a férjem ma dupla adag kacsamellet hozott haza,hogy holnap elkészítsem. Persze a tegnapi azonnal elfogyott. :)

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése